VALUE CREATES VOLUME
Sprzedaż się zmienia. Dotychczasowe techniki i modele tracą na znaczeniu. Nie wystarczają już przekonujący sprzedawca i dobra jakość produktu/usługi. W gąszczu rosnącej konkurencji szansą na wybicie się są dodatkowe wartości powiązane z ofertą. Potrzebne są nowe pomysły, w których klient otrzyma nie tylko to, czego oczekuje, ale dużo więcej (przekraczanie oczekiwań klienta). Klient musi czuć wartość nabywanego produktu/usługi.
Koncepcja VALUE CREATES VOLUME jest pomysłem na to, w jaki sposób wykreować wartość dowolnego produktu lub usługi, „opakować” ją i skutecznie sprzedać wywołując pozytywne emocje u klienta.
U jednego z naszych klientów, prowadzącego sklepy na terenie lotnisk, przeprowadziliśmy szkolenie dla całego personelu sprzedaży. Pokazaliśmy, w jaki sposób mogą eksponować dodatkowe wartości sprzedawanych produktów klientom. Sprzedaż gwałtownie poszybowała w górę, przekraczając nawet oczekiwania naszego Zleceniodawcy.
Przeczytaj ogólny opis treści programowych
Przeczytaj artykuł opisujący koncepcję Value creates volume.






