Polityka jakości Kontekst HR IG
Najwyższym priorytetem działania Kontekst HR International Group jest zadowolenie klienta, które zdobywamy poprzez spełnianie jego wymagań, doskonałą jakość naszych usług, obsługę klienta na najwyższym poziomie i ciągłe doskonalenie.
Polityka jakości normuje pracę całego zespołu Kontekst HR IG. System zarządzania jakością zapewnia spełnianie oczekiwań naszych klientów poprzez:
- Stałe poszerzanie oferty programowej,
- Ciągłe doskonalenie konsultantów,
- Elastyczne dopasowanie do oczekiwań klienta,
- Spełnianie wymagań jakościowych klienta,
- Zadowolenie uczestników szkoleń,
- Przestrzeganie wymagań naszego systemu zarządzania jakością.
Aby możliwe było ciągłe doskonalenie Kontekst HR International Group, nasze cele jakości są stale mierzone. Badamy także poziom satysfakcji naszych Klientów w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi”.






