Badania
Jeśli potrzebujesz:
- poznać poziom kompetencji pracowników i kadry kierowniczej w swojej firmie,
- zmierzyć efektywność realizowanych w organizacji działań rozwojowych,
- przyjrzeć się kulturze organizacji,
- poszukać przyczyn fluktuacji kadr,
- poznać poziom satysfakcji twoich klientów,
- zbadać opinie w obszarach interesujących cię kwestii – takich, jak np. oferowanych towarów, usług, pomysłów, wprowadzanych zmian…
Jeśli oczekujesz:
- doświadczonego partnera,
- elastyczności,
- pełnego dostosowania narzędzi do specyfiki swojej organizacji,
- wysokiej jakości usług,
- krótkich terminów,
- pełnej gwarancji anonimowości respondentów i bezpieczeństwa dostępu do danych,
- czytelnych formularzy,
- łatwego dostępu do ankiet badawczych on-line i off-line,
- dostępu do bieżących rezultatów badania podczas jego realizacji,
- rezultatów ilościowych i jakościowych,
- klarownych wykresów i innych wyników analiz numerycznych
- wnikliwych analiz merytorycznych, wniosków i rekomendacji,
- indywidualnych i zespołowych raportów postbadawczych,
- udzielenia profesjonalnej informacji zwrotnej zarówno każdemu z badanych uczestników, jak i osobom zlecającym badanie…
Jeśli chcesz:
- otrzymać fachowe wsparcie zawsze, kiedy go potrzebujesz,
- zdobyć partnera, któremu ze spokojem i zaufaniem możesz powierzyć odpowiedź na swoje potrzeby i oczekiwania,
- poczuć satysfakcję…
Nasza oferta badawcza
zawiera między innymi:
- badanie metodą 360 stopni: zebranie informacji i ocen od wszystkich osób, np. podwładnych, przełożonych, współpracowników, klientów i badanego, które mogą mieć opinię dotyczącą badanego w interesującej nas kwestii;
- badanie kompetencji pracowniczych: zbadanie poziomu wykorzystywania wiadomości i umiejętności pracownika, niezbędnych dla efektywnego wypełniania przez niego codziennych zadań, zgodnie z zakresem obowiązków i kulturą organizacji;
- badanie kompetencji przywódczych: zmierzenie poziomu zdolności do wykorzystywania wiedzy i umiejętności, służących efektywnemu pełnieniu roli menedżera w organizacji;
- badanie satysfakcji pracowniczej: poznanie opinii na temat najbardziej satysfakcjonujących aspektów pracy, a także obszarów problematycznych i konfliktów, które mogą być przyczyną obniżenia nastrojów i zaangażowania w pracę u osób zatrudnionych w firmie;
- badanie satysfakcji klienta: pozyskanie informacji o stopniu zadowolenia klienta z dostarczanych mu usług, towarów, jakości obsługi, a także wskazówek dotyczących jego preferencji, w tym również w kontekście działań konkurencji;
- badanie efektywności projektów szkoleniowych i rozwojowych: zdiagnozowanie stanu wyjściowego wiadomości i umiejętności objętych projektem rozwojowym oraz – po zakończeniu – zmierzenie zmiany, która zajdzie w zachowaniach uczestników wyniku jego realizacji;
- badanie kultury organizacyjnej: poznanie kultury organizacji, czyli wzorów postępowania istniejących w społeczności firmy, a przekazywanych z pokolenia na pokolenie pracownicze;
- badanie opinii o…: poznanie się z opiniami dotyczącymi, np. proponowanych rozwiązań, zmian, nowych towarów, usług.
Licencjonowane badania
![]() |







